Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 11 de març del 2011

Acompanyada

Ja queda menys per celebrar els 2 anys del naixement d'en Berenguer. Demà farà dos anys que em vaig posar de part i justament,demà, ens trobarem amb el grup de mares que compartíem les sessions de preparació pel part per parlar amb l'Àngels. L'Àngels és una de les dues dones que ens preparaven per aquest moment i per la criança. Amb ella, i les altres parelles, fèiem una estona de treball corporal, compartíem dubtes i pors sobre aquesta nova etapa que ja havíem començat. Per mi, era una estona molt important, una parada en el camí que ens permetia estar a tots tres junts, amb cos i ànima. El Sergi em feia massatges i estiraments, algun dia ell també tenia sort i també en rebia! Respiràvem, preníem consciencia de la nova criatura que s'estava gestant, ens tocàvem,...era un moment íntim i familiar. Després parlàvem. N'estic molt contenta i agraïda. L'Àngels té una sensibilitat especial per escoltar, fa servir un to clar i té una veu dolça que et fa sentir acompanyada. I quan estàs embarassada o criant el teu nadó, necessites sentir-te acompanyada. Molt acompanyada. Perquè és tan intens, tan fantàstic i merevellós, i en alguns moments, tan difícil i tan dur, que tot acompanyament és poc.
Demà parlarem de les nostres necessitats, preocupacions o situacions particulars.Algunes ja amb una segona criatura al ventre. seran les únique criatures que hi haurà, perquè les altres demà no vindran. Tornarem a tenir aquest espai d'aturada, de sentir, de presència. Ja en tinc ganes!